Jak vrátit zboží (refundace/reklamace) na Temu.com: Kompletní průvodce

SDÍLEJ KVALITU, AŤ SE TO DOZVÍ I TVOJE MÁMA:
5/5 - (3 votes)

Temu.com je online obchod, kde si můžete koupit oblečení, obuv, doplňky, kosmetiku a další produkty od různých značek. Pokud jste s vaší objednávkou z nějakého důvodu nespokojeni, můžete ji vrátit do 90 dnů od data nákupu a dostat zpět své peníze. V tomto článku vám ukážeme, jak to udělat krok za krokem, a odpovíme na některé časté otázky týkající se vrácení zboží na Temu.com.

  1. Jak mohu vrátit zboží?

Vrácení zboží můžete provést následujícím postupem:

  • Přejděte na svůj účet Temu na webu Temu.com nebo v aplikaci a požádejte o vrácení peněz. Pokud nemáte účet Temu, klikněte prosím na “Uložit objednávku” v e-mailu s objednávkou Temu a vraťte se.
  • Najděte příslušnou objednávku v části „Vaše objednávky“ a klikněte na tlačítko „Vrátit/Vrátit peníze“.
  • Vyberte položky, které chcete vrátit, a důvod vrácení. V závislosti na důvodu, který jste zvolili, můžete být požádáni o poskytnutí dalších informací souvisejících s objednávkou. Po zadání požadovaných informací pokračujte kliknutím na tlačítko “Další krok”.
  • Pokud není nutné zboží vracet, pak je vaším posledním krokem jednoduše výběr způsobu vrácení peněz. Můžete si vybrat, zda chcete obdržet refundaci jako zůstatek kreditu Temu nebo být připsán zpět prostřednictvím vaší původní platební metody. Proveďte výběr a klikněte na „Odeslat“.
  • Pokud potřebujete vrátit své položky, budete mít možnost vybrat si způsob vrácení a vrácení peněz. Po odeslání žádosti vám poskytneme návratový štítek, abyste mohli položky vrátit. Zpáteční doprava je zdarma při prvním vrácení pro KAŽDOU objednávku do 90 dnů od data nákupu.
  • Po vložení všech vrácených položek do jednoho balíčku si vytiskněte štítek pro vrácení, který jsme vám poskytli, a nalepte jej na vnější stranu obalu. Zašlete balíček zpět z nejbližšího místa DPD a máte hotovo!
  • Stav vrácení peněz za položky můžete zkontrolovat na stránce s podrobnostmi o objednávce nebo prostřednictvím SMS/E-mailu/Push upozornění Temu.

Nezapomeňte nechat vrácený balíček orazítkovat do 14 dnů od podání žádosti o vrácení. V opačném případě bude proces vrácení ukončen. Námi poskytovaný štítek pro vrácení zboží funguje pouze v případě, že zemí, kde zboží vracíte, je Česká republika (s výjimkou oblastí s omezeným přístupem, jako jsou vojenské základny).

  1. Je doprava zpět zdarma?

Zpáteční doprava je zdarma při prvním vrácení pro KAŽDOU objednávku do 90 dnů od data nákupu. Pokud jste již vrátili položky z objednávky a chtěli byste vrátit další položky ze stejné objednávky, můžete to udělat, dokud neuplyne 90denní lhůta.

Doporučujeme, abyste se pokusili poslat zpět své vracené položky v jedné zásilce, abyste se vyhnuli placení dodatečných poplatků. To pravděpodobně také minimalizuje dopad více vracených položek na životní prostředí.

Pro druhé a další vrácení peněz ze stejné objednávky můžete použít námi poskytnutý štítek pro vrácení zboží a zaplatit poštovné ve výši 2,50€, které vám bude odečteno z vrácené částky na základě směnného kurzu v čase zadání objednávky.

  1. Kde najdu po podání žádosti návratový štítek?

Štítek pro vrácení najdete na dvou různých místech v části Vaše objednávky:

  • Klikněte na „Všechny objednávky“→„Vytisknout štítek pro vrácení a začít proces vrácení“→klikněte na „Vytisknout štítek pro vrácení“.
  • Chcete-li si stáhnout a vytisknout štítek pro vrácení zboží, můžete také kliknout na „Vrácení“→„Vytisknout štítek pro vrácení zboží“.
  1. Právo na odstoupení od smlouvy

Zákonné právo

Máte zákonné právo zrušit objednávku bez udání důvodu do 14 dnů ode dne, kdy vy nebo vámi určená třetí strana (jiná než dopravce) obdrží zakoupené zboží (nebo poslední zboží, šarži nebo kus, pokud se objednávka týká zboží nebo více šarží nebo kusů dodávaných samostatně), nebo ode dne uzavření smlouvy o online digitálním obsahu.

Měli byste nás informovat o svém rozhodnutí zrušit objednávku. Svou žádost můžete odeslat podle pokynů uvedených v části „1. Jak mohu provést vrácení?“. V případě, že svou objednávku zrušíte prostřednictvím svého účtu Temu na webu Temu.com nebo v aplikaci podle pokynů uvedených v části „1. Jak mohu vrátit zboží?“, zašleme vám potvrzení o přijetí takového zrušení bez zbytečného zpoždění (např. e-mailem nebo prostřednictvím notifikace v aplikaci).

Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když zašlete své oznámení o odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

Pokud zrušíte objednávku, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku vašeho výběru jiného způsobu dodání než nejlevnějšího běžného způsobu dodání, který nabízíme), bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nás budete informovat o svém rozhodnutí zrušit tuto objednávku.

Tyto platby vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste provedli původní transakci, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem; v každém případě vám nebudou účtovány žádné poplatky v souvislosti s touto refundací.

Můžeme odložit vrácení peněz, dokud neobdržíme zboží zpět nebo dokud neprokážete, že jste zboží odeslali zpět, podle toho, co nastane dříve.

Musíte nám vrátit nebo předat zboží bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nás informujete o svém odstoupení od této smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud odešlete zboží před uplynutím 14denní lhůty.

Budete muset nést přímé náklady na vrácení zboží.

Budete odpovědni pouze za snížení hodnoty zboží vzniklé v důsledku manipulace s tímto zbožím, která není nezbytná k určení povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

Pokud jste požadovali, abychom začali poskytovat služby během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku, která je v poměru k tomu, co bylo poskytnuto do doby, kdy jste nás informovali o svém odstoupení od této smlouvy, ve srovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě.

Pokud jste požadovali, abychom vám poskytli online digitální obsah, který není dodáván na hmotném nosiči, během lhůty pro odstoupení od smlouvy, ztrácíte své právo na odstoupení od smlouvy, pokud jsme začali poskytovat online digitální obsah po vašem výslovném souhlasu a potvrzení, že tímto souhlasem ztrácíte své právo na odstoupení od smlouvy.

Dodatečné právo

Kromě zákonného práva na odstoupení od smlouvy vám nabízíme možnost vrátit zboží do 90 dnů ode dne, kdy vy nebo vámi určená třetí strana (jiná než dopravce) obdrží zakoupené zboží (nebo poslední zboží, šarži nebo kus, pokud se objednávka týká zboží nebo více šarží nebo kusů dodávaných samostatně). Toto dodatečné právo vám umožňuje zrušit objednávku bez udání důvodu a bez jakýchkoli sankcí.

Pokud chcete uplatnit toto dodatečné právo, musíte nás informovat o svém rozhodnutí zrušit objednávku podle pokynů uvedených v části „1. Jak mohu provést vrácení?“. V případě, že svou objednávku zrušíte prostřednictvím svého účtu Temu na webu Temu.com nebo v aplikaci podle pokynů uvedených v části „1. Jak mohu vrátit zboží?“, zašleme vám potvrzení o přijetí takového zrušení bez zbytečného zpoždění (např. e-mailem nebo prostřednictvím oznámení v aplikaci).

Pokud zrušíte objednávku, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku vašeho výběru jiného způsobu dodání než nejlevnějšího běžného způsobu dodání, který nabízíme), bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nás budete informovat o svém rozhodnutí zrušit tuto objednávku. Tyto platby vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste provedli původní transakci, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem; v každém případě vám nebudou účtovány žádné poplatky v souvislosti s touto refundací.

Můžeme odložit vrácení peněz, dokud neobdržíme zboží zpět nebo dokud neprokážete, že jste zboží odeslali zpět, podle toho, co nastane dříve.

Musíte nám vrátit nebo předat zboží bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 90 dnů ode dne, kdy nás informujete o svém odstoupení od této smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud odešlete zboží před uplynutím 90denní lhůty.

Budete muset nést přímé náklady na vrácení zboží.

Budete odpovědni pouze za snížení hodnoty zboží vzniklé v důsledku manipulace s tímto zbožím, která není nezbytná k určení povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

Toto dodatečné právo neplatí pro online digitální obsah, který není dodáván na hmotném nosiči.

Doufáme, že vám tento návod pomohl pochopit, jak vrátit zboží na Temu.com, jaké jsou podmínky. Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat e-mailem nebo nám napište komentář pod tímto článkem!

Další články o TEMU:

SDÍLEJ KVALITU, AŤ SE TO DOZVÍ I TVOJE MÁMA:

PŘIDEJ KOMENTÁŘ