McDonalds, největší světový řetězec rychlého občerstvení, se chystá vstoupit na trh s kávou a čajem. Společnost oznámila, že spustí novou značku s názvem CosMc’s, která bude nabízet širokou škálu nápojů a pečiva. CosMc’s bude konkurovat především Starbucks, který je lídrem v tomto segmentu.
Co je CosMc’s?
CosMc’s je nová značka, která bude patřit společnosti McDonalds. Její název je složeninou slov „cosy“ (útulný) a „Mc“ (zkratka pro McDonalds). CosMc’s bude mít vlastní logo, design a atmosféru, které se budou lišit od tradičních restaurací McDonalds. CosMc’s bude cílit na zákazníky, kteří hledají kvalitní kávu a čaj, pohodlné místo k posezení a relaxaci, a také možnost pracovat nebo studovat.
Co bude nabízet CosMc’s?
CosMc’s bude nabízet širokou škálu nápojů a pečiva, které budou splňovat různé preference a potřeby zákazníků. Mezi nápoji bude možné najít:
- klasickou kávu, espresso, cappuccino, latte, mokka a další varianty
- ledovou kávu, frappé, smoothie a další osvěžující nápoje
- černý, zelený, bílý, bylinkový a ovocný čaj, včetně matcha a chai
- horkou čokoládu, kakao, mléko a další teplé nápoje
- limonády, džusy, vody a další nealkoholické nápoje
Mezi pečivem bude možné najít:
– croissanty, bagely, muffiny, donuty a další sladké pečivo
– sendviče, saláty, quiche a další slané pečivo
– veganské, bezlepkové a bezlaktózové varianty pečiva
– sezónní a speciální nabídky pečiva
Kde a kdy bude možné navštívit CosMc’s?
CosMc’s bude otevřeno v první polovině roku 2024. Společnost McDonalds plánuje otevřít prvních 100 poboček CosMc’s v různých městech a zemích po celém světě. Mezi nimi budou například:
- Praha, Česko
- Londýn, Velká Británie
- Paříž, Francie
- New York, USA
- Tokio, Japonsko
- Sydney, Austrálie a další
CosMc’s bude otevřeno každý den od 7 do 22 hodin. Některé pobočky budou mít i delší otevírací dobu, podle místní poptávky. CosMc’s bude také nabízet možnost objednání a doručení nápojů a pečiva přes mobilní aplikaci nebo webovou stránku.
Proč spouští McDonalds CosMc’s?
McDonalds spouští CosMc’s jako součást své strategie diverzifikace a expanze. Společnost chce oslovit nové zákazníky, kteří mají zájem o kávu a čaj, a zároveň udržet své stávající zákazníky, kteří hledají různorodost a kvalitu. McDonalds také chce využít rostoucí poptávku po kávě a čaji, která je ovlivněna změnami životního stylu, zvyšující se kupní silou a globalizací.
McDonalds spouští CosMc’s také jako reakci na konkurenci ze strany Starbucks, který je největším světovým řetězcem kaváren. Starbucks má více než 32 000 poboček v 80 zemích, a nabízí širokou škálu kávy, čaje, pečiva a dalších produktů. Starbucks je také známý svou silnou značkou, loajálními zákazníky, inovativními službami a sociální odpovědností.
McDonalds se snaží konkurovat Starbucks tím, že nabídne nižší ceny, rychlejší obsluhu, větší dostupnost a lepší kvalitu nápojů a pečiva. McDonalds také využívá své zkušenosti, zdroje a síť, které má jako největší světový řetězec rychlého občerstvení.
Závěr
McDonalds spouští konkurenci Starbucks s názvem CosMc’s. CosMc’s bude nová značka, která bude nabízet širokou škálu kávy, čaje, pečiva a dalších produktů. CosMc’s bude cílit na zákazníky, kteří hledají kvalitní, pohodlné a rozmanité místo k posezení, relaxaci, práci nebo studiu.
CosMc’s bude otevřeno v první polovině roku 2024, a bude mít prvních 100 poboček v různých městech a zemích po celém světě. CosMc’s je součástí strategie diverzifikace a expanze společnosti McDonalds, která chce oslovit nové zákazníky, udržet stávající zákazníky, a konkurovat Starbucks.