Značka Yeezy debutovala v roce 2015 a i když na ní pracovali špičky oboru v čele s Kanye Westem a Adidasem, asi ani oni neočekávali tak velký úspěch. West se nechal na začátku tohoto podniku slyšet, že primárně nechce tvořit jen sběratelské, super drahé a limitované kousky sneakers, leč chce navrhovat tenisky pro všechny lidi na světě.
Tato bohulibá myšlenka se na začátku příliš nedařila a ceny prvních Yeezy nebyly z nejnižších. Minulý rok se však jasně ukázalo, že Yeezy jsou klasické spotřební zboží, které si může dovolit takřka každý. Množství modelů a releasů uvolněných na trh byl masivní. To zapříčinilo, že ve 4. kvartálu roku 2018 rostl prodej o vskutku impozantních 600 %. Nejedná se však o obecný trend trhu, například značkám Converse či Air Jordan prodeje klesly o 10 %.
Jestliže se kouknete na náš článek: Jaké Adidas Yeezy vyjdou v roce 2019? dáte si rychle dohromady, že růst není konečný a i v roce 2019 se dolary jen posypou. Jaký je Váš názor na demokratizaci značky Yeezy?
Mrknout na nové modely Adidas Yeezy