Recenze single-playeru: Call of Duty: Modern Warfare 3 – došel sérii dech?

SDÍLEJ KVALITU, AŤ SE TO DOZVÍ I TVOJE MÁMA:
5/5 - (2 votes)

Call of Duty: Modern Warfare 3 je nový díl slavné série akčních her z pohledu první osoby, který navazuje na příběh z předchozího dílu Call of Duty: Modern Warfare 2. Hra byla vydána v listopadu 2023 a je společným dílem studií Sledgehammer Games, Treyarch, Infinity Ward, Beenox, Raven Software, High Moon Studios a Demonware pod záštitou Activision. Hra nabízí jak klasickou kampaň pro jednoho hráče, tak i rozsáhlý multiplayer a nový režim Zombies. V této recenzi se zaměříme primárně na kampaň a její klady a zápory.

Příběh

Příběh hry se odehrává v roce 2024, kdy se svět ocitá v chaosu a válce. Hlavními hrdiny jsou kapitán Price a Task Force 141, kteří se snaží zastavit ultranacionalistického zločince Vladimira Makarova, který rozpoutal globální konflikt a ohrožuje celou civilizaci. Hráč se dostane do různých lokací po celém světě, jako jsou Londýn, Paříž, Berlín, Moskva, New York, Tokio, Peking nebo Dubaj. Kampaň je plná napínavých a dramatických momentů, které udrží hráče v napětí až do konce.

Příběh je sice dobře napsaný a má několik zajímavých zvratů, ale není příliš originální nebo překvapivý. Hra se snaží navázat na předchozí díly, ale někdy to působí jako recyklace nebo fan service. Hra také obsahuje několik kontroverzních scén, které jsou zbytečně brutální a nesmyslné. Hra tak nevyvolává žádné silné emoce, jen pohrdání a odpor.

Hratelnost

Hratelnost hry je typická pro sérii Call of Duty. Hra je rychlá, akční a zábavná. Hra využívá osvědčený systém střelby, pohybu, krytí a granátů. Hra také nabízí různé zbraně, vybavení a vozidla, které zpestřují hru. Hra je také poměrně snadná a lineární, což může být pro někoho výhodou, pro někoho nevýhodou.

Hra se také snaží nabídnout větší volnost a variabilitu v některých misích. Hra vás nechává plnit různé úkoly v libovolném pořadí a využívat různé styly plnění cílů. Tyto mise jsou navíc otevřené a sandboxové, což by mohlo být zajímavé, ale v tomto případě to znamená, že nemáte žádnou motivaci ani směr. Hra vás nechává běhat po kusech map z režimu Warzone, kde se neustále objevují nepřátelé, kteří vás střílejí z každého rohu. Hra vás také láká na supply dropy s unikátními zbraněmi, které ale nejsou nic moc. Hra tak působí jako laciná kopie populárního battle royale módu, který je ale mnohem lepší a zábavnější.

Grafika a zvuk

Grafika a zvuk hry jsou na vysoké úrovni, ale ne na špičkové. Hra využívá nový grafický engine, který zlepšuje osvětlení, stíny, textury, animace a efekty. Hra také podporuje ray tracing a DLSS pro vyšší kvalitu obrazu a výkon. Hra tak vypadá realisticky a působivě, ale ne úchvatně. Hra má také několik grafických chyb a nedotažeností, které kazí celkový dojem.

Zvuk hry je také kvalitní, ale ne vynikající. Hudba a dabing jsou na vysoké úrovni a dodávají hře emoce a náladu. Hra je plně lokalizována do češtiny, včetně titulků a dabingu. Hra také využívá realistické zvuky zbraní, výbuchů a prostředí. Hra tak zní dobře, ale ne skvěle.

Závěr

Call of Duty: Modern Warfare 3 je hra, která potěší fanoušky série a milovníky akčních her, ale ne nadchne ani neoslní. Hra je plná akce, napětí, emoce a zábavy, ale také recyklace, nedotaženosti, kontroverze a nudy. Hra je také vizuálně a zvukově kvalitní, ale ne špičková. Hra je také poměrně drahá, stojí 69,99 dolarů za základní verzi a 99,99 dolarů za Vault Edition, která obsahuje další obsah. Hra je také závislá na internetu a Steamu, což může způsobit problémy s přístupem nebo ochranou soukromí.

Call of Duty: Modern Warfare 3 je hra, která je dobrá, ale ne vynikající. Hra je zábavná, ale ne originální. Hra je působivá, ale ne úchvatná. Hra je tak vhodná pro ty, kteří hledají adrenalinovou zábavu a nostalgičnost, ale ne pro ty, kteří hledají něco nového, inovativního a hlubokého. Hra je tak dobrým zážitkem, ale ne legendou.

Hodnocení:

Call of Duty: Modern Warfare 3 je hra, která potěší, ale ne nadchne. Hra je plná akce, napětí, emoce a zábavy, ale také recyklace, nedotaženosti, kontroverze a nudy. Hra je také vizuálně a zvukově kvalitní, ale ne špičková. Hra je také poměrně drahá, závislá na internetu a Steamu. Hra je tak vhodná pro ty, kteří hledají adrenalinovou zábavu a nostalgičnost, ale ne pro ty, kteří hledají něco nového, inovativního a hlubokého. Hra je tak dobrým zážitkem, ale ne legendou. (70 %)