Recenze mp.cz: Proč si vybrat tento obchod s mobilními telefony a tablety?

SDÍLEJ KVALITU, AŤ SE TO DOZVÍ I TVOJE MÁMA:
5/5 - (1 vote)

Mp.cz je internetový obchod, který se specializuje na prodej a výkup mobilních telefonů, tabletů a příslušenství. Nabízí široký sortiment značek (Apple i Android značky), modelů a cenových kategorií, takže si zde může každý najít své vysněné zařízení. Mp.cz je také autorizovaným servisem Samsung a provádí pozáruční opravy všech typů mobilních telefonů.

Jak nakupovat na mp.cz?

Nakupovat na mp.cz je velmi jednoduché a pohodlné. Stačí si vybrat zboží, které chcete koupit, a přidat ho do košíku. Poté můžete pokračovat k objednávce, kde vyplníte své osobní údaje, zvolíte způsob platby a doručení. Mp.cz nabízí několik možností platby, jako je platba kartou, převodem, na dobírku nebo v hotovosti na pobočce. Doručení je možné buď na adresu, na poštu, do balíkovny nebo na jednu z 13 poboček mp.cz. Poštovné je zdarma pro objednávky nad 1000 Kč. Pokud si nejste jisti svou volbou, můžete využít odborné poradenství a pomoc personálu mp.cz, který vám rád pomůže s výběrem.

Jak vrátit zboží na mp.cz?

Pokud jste z nějakého důvodu s koupeným zbožím nespokojeni, můžete ho vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu. Stačí kontaktovat zákaznickou podporu mp.cz na telefonním čísle 245 008 383 nebo na e-mailu a domluvit si podrobnosti vrácení. Zboží musí být nepoškozené, kompletní a v originálním balení. Peníze vám budou vráceny do 14 dnů od obdržení zboží.

Jak reklamovat zboží na mp.cz?

Pokud se vám stane, že koupené zboží je vadné nebo nefunkční, můžete ho reklamovat do 24 měsíců od koupě. Reklamace se řídí obchodními podmínkami mp.cz, které najdete na jejich webu. Pro reklamaci je nutné vyplnit reklamační formulář, který si můžete stáhnout zde, a poslat ho spolu se zbožím na adresu mp.cz. Reklamace se řeší do 30 dnů od přijetí zboží. Pokud je reklamace oprávněná, můžete si vybrat, zda chcete opravu, výměnu, slevu nebo vrácení peněz.

Jaké jsou zkušenosti zákazníků s mp.cz?

Zákazníci mp.cz jsou většinou velmi spokojeni s jejich službami. Na portálu Heureka.cz má mp.cz hodnocení 4,8 z 5 a 98 % zákazníků doporučuje tento obchod. Zákazníci chválí hlavně rychlost doručení, ceny, výběr zboží, ochotu a komunikaci personálu. Někteří zákazníci však uvádějí, že se setkali s nepříjemným jednáním na některých pobočkách, nebo že zboží nebylo skladem, i když bylo na webu uvedeno jinak. Zde je několik příkladů recenzí zákazníků:

  • Ověřený zákazník: rychlé doručení, cena
  • Jirka: Spolehlivý obchod, rychlé dodání, široký sortiment, akce, možnost výkupu, profesionální personál
  • Eva: Černovlasá paní na pobočce v Plzni-Olympie poměrně nepříjemná, zàkazník má pocit, že obtěžuje.
  • Martin: Profesionální a velice vstřícný přístup a ochota poradit.

Jaké jsou výhody a nevýhody mp.cz?

Mezi výhody mp.cz patří:

  • Široký sortiment mobilních telefonů, tabletů a příslušenství
  • Možnost výkupu starého zařízení
  • Autorizovaný servis Samsung a pozáruční opravy
  • Rychlé a zdarma doručení
  • Odborné poradenství a pomoc
  • Dobré ceny a akce

Mezi nevýhody mp.cz patří:

  • Některé pobočky mohou mít nepříjemný personál
  • Některé zboží může být nedostupné, i když je na webu uvedeno jinak
  • Reklamace může trvat dlouho

Jak kontaktovat mp.cz?

Pokud máte jakékoli dotazy, připomínky nebo stížnosti, můžete kontaktovat mp.cz následujícími způsoby:

  • Telefon: 245 008 383 (Po-Pá 9:00-18:00, So 9:00-13:00)
  • E-mail: [email protected]
  • Adresa: Mobil Pohotovost s.r.o., Spálená 23, 110 00 Praha 1
  • Web: mp.cz
  • Facebook: Mobil Pohotovost
SDÍLEJ KVALITU, AŤ SE TO DOZVÍ I TVOJE MÁMA:

PŘIDEJ KOMENTÁŘ