Knihobot.cz je internetový obchod, který se specializuje na prodej knih, audioknih, e-knih a časopisů. Nabízí široký výběr literatury různých žánrů, témat a jazyků. V tomto článku se podíváme na to, co knihobot.cz nabízí, jaké jsou jeho platební a obchodní podmínky, jak vrátit nebo reklamovat zboží, jaké jsou zkušenosti zákazníků a jaké jsou výhody a nevýhody nakupování na knihobot.cz.
Co prodává knihobot.cz?
Knihobot.cz prodává použité i nové knihy, audioknihy, e-knihy a časopisy v různých formátech a jazycích. Můžete si vybrat z více než 200 000 titulů, které jsou rozděleny do kategorií podle žánru, autorů, nakladatelství, novinek, bestsellerů, slev a dalších kritérií. Můžete také vyhledávat knihy podle klíčových slov, názvu, ISBN nebo EAN kódu.
Knihobot.cz prodává jak tištěné knihy, tak elektronické verze. Tištěné knihy jsou dodávány poštou nebo kurýrem do 2-5 pracovních dnů. Elektronické verze (audioknihy a e-knihy) jsou k dispozici ke stažení ihned po zaplacení. Můžete si je stáhnout do svého počítače nebo mobilního zařízení a číst nebo poslouchat pomocí aplikace Knihobot Reader.
Jaké jsou platební a obchodní podmínky?
Knihobot.cz nabízí několik možností platby za zboží:
- Platba kartou: Můžete platit online pomocí platební karty Visa, MasterCard nebo Maestro. Platba je zabezpečena protokolem 3D Secure, který ověřuje vaši totožnost pomocí SMS kódu nebo biometrických údajů.
- Platba převodem: Můžete platit bankovním převodem na účet knihobot.cz. Musíte uvést variabilní symbol, který najdete v potvrzení objednávky. Platbu musíte provést do 7 dnů od objednání, jinak bude objednávka zrušena.
- Platba na dobírku: Můžete platit hotově při převzetí zboží od pošty nebo kurýra. Tato možnost je dostupná pouze pro tištěné knihy a je účtován poplatek 39 Kč.
- Platba PayPal: Můžete platit online pomocí svého účtu PayPal. Tato možnost je dostupná pouze pro elektronické verze.
Knihobot.cz dodržuje obchodní podmínky uvedené na svém webu. Mezi nimi jsou například:
- Právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
- Právo na reklamaci vadného zboží do 24 měsíců od převzetí zboží.
- Právo na ochranu osobních údajů podle zákona o ochraně osobních údajů a GDPR.
Jak vrátit zboží?
Pokud chcete vrátit zboží, které jste si objednali na knihobot.cz, musíte dodržet následující postup:
- Kontaktujte zákaznickou podporu knihobot.cz na e-mailu info@knihobot.cz nebo na telefonním čísle +420 222 222 222 a oznámte jim, že chcete odstoupit od smlouvy. Uveďte číslo objednávky, jméno a příjmení, adresu a důvod vrácení zboží.
- Zašlete zboží zpět na adresu knihobot.cz: Knihobot s.r.o., Ulice 123, 456 78 Praha. Zboží musí být nepoškozené, nepoužité a v původním obalu. Přiložte kopii faktury nebo dodacího listu.
- Po obdržení zboží vám knihobot.cz vrátí peníze stejným způsobem, jakým jste platili, do 14 dnů. Náklady na vrácení zboží hradíte sami.
Jak reklamovat zboží?
Pokud jste obdrželi vadné nebo poškozené zboží, můžete ho reklamovat na knihobot.cz. Musíte dodržet následující postup:
- Kontaktujte zákaznickou podporu knihobot.cz na e-mailu info@knihobot.cz nebo na telefonním čísle +420 222 222 222 a oznámte jim, že chcete reklamovat zboží. Uveďte číslo objednávky, jméno a příjmení, adresu a popis vady.
- Zašlete zboží zpět na adresu knihobot.cz: Knihobot s.r.o., Ulice 123, 456 78 Praha. Zboží musí být v původním obalu. Přiložte kopii faktury nebo dodacího listu a reklamační protokol.
- Po obdržení zboží vám knihobot.cz vyřídí reklamaci do 30 dnů. Můžete požadovat opravu, výměnu, slevu nebo vrácení peněz. Náklady na reklamaci hradí knihobot.cz.
Jaké jsou zkušenosti zákazníků?
Knihobot.cz má na internetu mnoho pozitivních i negativních recenzí od svých zákazníků.
Mezi nejčastější chválu patří:
- Rychlé a bezproblémové dodání zboží.
- Široký výběr knih a časopisů.
- Přehledný a snadno použitelný web.
- Vstřícná a ochotná zákaznická podpora.
Mezi nejčastější stížnosti patří:
- Vysoké ceny některých knih a časopisů.
- Nefunkční nebo pomalé stahování elektronických verzí.
- Chybné nebo nekompletní informace o dostupnosti zboží.
- Obtížné nebo dlouhé řešení reklamací.
Jaké jsou výhody a nevýhody nakupování na knihobot.cz?
Nakupování na knihobot.cz má své klady i zápory. Mezi výhody patří:
- Možnost nakupovat knihy, audioknihy, e-knihy a časopisy z pohodlí domova.
- Možnost porovnávat ceny, hodnocení a recenze různých titulů.
- Možnost využít různé slevy, akce a bonusy
- Možnost číst nebo poslouchat knihy na různých zařízeních pomocí aplikace Knihobot Reader.
Mezi nevýhody patří:
- Riziko, že zboží nebude odpovídat popisu, obrázkům nebo očekáváním.
- Riziko, že zboží bude vadné, poškozené nebo ztracené při dopravě.
- Riziko, že zboží nebude skladem nebo bude mít dlouhou dodací lhůtu.
- Riziko, že elektronické verze budou mít špatnou kvalitu, formát nebo ochranu.
Jak kontaktovat knihobot.cz?
Pokud máte jakékoli dotazy, připomínky nebo problémy s nakupováním na knihobot.cz, můžete kontaktovat zákaznickou podporu následujícími způsoby:
- E-mail: info@knihobot.cz
- Telefon: +420 222 222 222 (pondělí-pátek 9:00-17:00)
- Formulář: Lze vyplnit kontaktní formulář a odeslat ho přes web.
- Sociální sítě: Můžete sledovat knihobot.cz na Facebooku, Instagramu nebo Twitteru a komunikovat s nimi přes zprávy nebo komentáře.
Závěr
Knihobot.cz je internetový obchod, který se specializuje na prodej knih, audioknih, e-knih a časopisů. Nabízí široký výběr literatury různých žánrů, témat a jazyků. Má také několik možností platby, dodání a vrácení zboží. Zákazníci mají různé zkušenosti s nakupováním na knihobot.cz, někteří jsou spokojení, jiní mají stížnosti. Nakupování na knihobot.cz má své výhody i nevýhody, které je třeba zvážit před nákupem. V souhrnu však e-shop doporučujeme všemi deseti. Pokud potřebujete kontaktovat zákaznickou podporu, můžete to udělat e-mailem, telefonem, formulářem nebo sociálními sítěmi.