Recenze Slevomat.cz: Co nabízí, jak platit, jak vrátit a jak reklamovat

SDÍLEJ KVALITU, AŤ SE TO DOZVÍ I TVOJE MÁMA:
5/5 - (1 vote)

Slevomat.cz je online platforma, která nabízí slevy na různé akce, jako je cestování, dárky, zážitky a zábava, zboží a další. Jak funguje Slevomat.cz a co můžete očekávat od této služby?

V tomto článku se dozvíte všechny důležité informace o Slevomat.cz, včetně toho, co prodávají, jaké jsou platební a obchodní podmínky, možnosti dopravy, vrácení a reklamace zboží, zkušenosti zákazníků, výhody a nevýhody a kontakty.

Co prodávají?

Slevomat.cz prodává různé druhy akcí, které jsou rozděleny do několika kategorií:

  • cestování,
  • zážitky a zábava,
  • krása a relax,
  • restaurace a bary,
  • zboží,
  • potraviny,
  • praktické,
  • dárky a premium

V každé kategorii najdete stovky nabídek, které jsou aktualizovány každý den. Můžete si vybrat z nabídek v Praze a okolí, nebo z celé České republiky a zahraničí. Mezi nejpopulárnější akce patří wellness pobyty, kurzy a workshopy, adrenalinové zážitky, zážitkové jízdy, značková móda, domácí spotřebiče, potraviny a dárkové poukazy.

Jaké jsou platební a obchodní podmínky?

Slevomat.cz umožňuje platit různými způsoby, jako jsou kreditní a debetní karty, internetové bankovnictví, PayPal, dobírka, platba na splátky, kredity Slevomat.cz nebo slevové kódy. Platba je zpravidla provedena ihned po objednání, ale některé akce vyžadují rezervaci termínu předem. V takovém případě je platba provedena až po potvrzení termínu.

Obchodní podmínky Slevomat.cz jsou dostupné na jejich webových stránkách. Zde najdete informace o právech a povinnostech zákazníků a poskytovatelů akcí, o způsobu uzavírání smluv, o ochraně osobních údajů, o stornování objednávek, o reklamacích a o řešení sporů.

Možnosti dopravy

Slevomat.cz nabízí různé možnosti dopravy, v závislosti na typu a velikosti zboží. Můžete si vybrat z následujících možností:

  • Osobní odběr na pobočce Slevomat.cz v Praze. Tato možnost je zdarma a je možná pouze pro zboží, které je skladem na pobočce.
  • Doručení Českou poštou. Tato možnost je zpoplatněna podle hmotnosti a rozměrů zásilky. Cena se pohybuje od 49 Kč do 199 Kč. Doručení je možné na adresu, na poštu nebo na poštovní schránku.
  • Doručení kurýrní službou. Tato možnost je zpoplatněna podle hmotnosti a rozměrů zásilky. Cena se pohybuje od 79 Kč do 299 Kč. Doručení je možné na adresu nebo na výdejní místo.
  • Doručení zásilkovnou. Tato možnost je zpoplatněna podle hmotnosti a rozměrů zásilky. Cena se pohybuje od 39 Kč do 99 Kč. Doručení je možné na výdejní místo nebo do výdejního automatu.

Jak vrátit zboží?

Pokud si chcete vrátit zboží, které jste zakoupili na Slevomat.cz, máte nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, pokud splňujete podmínky stanovené zákonem. Tyto podmínky jsou například, že zboží je nepoškozené, nepoužité, kompletní a v původním obalu. Některé druhy zboží, jako jsou potraviny, kosmetika, hygienické zboží, zboží vyrobené na míru nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, nelze vrátit.

Pokud chcete vrátit zboží, musíte nejprve kontaktovat zákaznickou podporu Slevomat.cz a oznámit jim svůj záměr. Poté musíte zboží zabalit a odeslat na adresu Slevomat.cz, kterou vám sdělí zákaznická podpora. Po obdržení a kontrole zboží vám Slevomat.cz vrátí peníze na váš účet nebo vám nabídne jinou formu kompenzace.

Jak reklamovat zboží?

Pokud je zboží, které jste zakoupili na Slevomat.cz, vadné, poškozené nebo nesplňuje vaše očekávání, máte nárok na reklamaci. Reklamace se řídí zákonem o ochraně spotřebitele a obchodními podmínkami Slevomat.cz. Reklamace musí být podána do 24 měsíců od převzetí zboží, pokud není uvedeno jinak.

Pokud chcete reklamovat zboží, musíte nejprve kontaktovat zákaznickou podporu Slevomat.cz a popsat jim problém. Poté musíte zboží zabalit a odeslat na adresu Slevomat.cz, kterou vám sdělí zákaznická podpora.

Při odesílání zboží musíte přiložit kopii faktury a reklamační formulář, který najdete na webových stránkách Slevomat.cz. Po obdržení a vyřízení reklamace vám Slevomat.cz opraví nebo vymění zboží, vrátí peníze nebo vám nabídne jinou formu kompenzace.

Jaké jsou zkušenosti zákazníků?

Slevomat.cz má na internetu mnoho recenzí a hodnocení od svých zákazníků. Většina z nich je kladná a chválí širokou nabídku akcí, výhodné ceny, snadnou rezervaci a platbu, rychlé doručení a ochotnou zákaznickou podporu. Někteří zákazníci však mají i negativní zkušenosti, například s nedostupností termínů, špatnou kvalitou zboží nebo služeb, problémy s vrácením nebo reklamací zboží, nebo s nekomunikativními poskytovateli akcí.

Výhody a nevýhody

Slevomat.cz má své výhody i nevýhody, které byste měli zvážit, než se rozhodnete pro nákup.

Mezi výhody patří:

  • Široká nabídka akcí z různých oblastí a kategorií
  • Výhodné ceny a slevy až 90 %
  • Snadná rezervace a platba online
  • Rychlé doručení zboží
  • Ochotná a profesionální zákaznická podpora
  • Možnost vrácení nebo reklamace zboží
  • Možnost získat kredity Slevomat.cz nebo slevové kódy
  • Možnost darovat akce jako dárky

Mezi nevýhody patří:

  • Omezená dostupnost termínů u některých akcí
  • Špatná kvalita zboží nebo služeb u některých poskytovatelů
  • Problémy s vrácením nebo reklamací zboží u některých poskytovatelů
  • Nekomunikativní nebo neochotní poskytovatelé akcí
  • Riziko podvodu nebo zrušení akce
  • Některé akce nelze vrátit

Kontakty

Pokud máte jakékoli dotazy, připomínky nebo stížnosti ohledně Slevomat.cz, můžete kontaktovat jejich zákaznickou podporu na číslech:

  • pro zákazníky: 222 745 342
  • pro firmy: 222 745 354

Slevomat.cz se snaží odpovídat co nejrychleji a vyřešit vaše problémy k vaší spokojenosti.

Závěr

Slevomat.cz je online platforma, která vám umožňuje nakupovat různé akce za výhodné ceny. Můžete si vybrat z nabídek v oblasti cestování, zážitků, zboží a dalších. Slevomat.cz vám nabízí snadnou rezervaci a platbu, rychlé doručení, ochotnou zákaznickou podporu a možnost vrácení nebo reklamace zboží.

Slevomat.cz má však i své nevýhody, jako jsou omezená dostupnost termínů, špatná kvalita zboží nebo služeb, problémy s vrácením nebo reklamací zboží, nekomunikativní nebo neochotní poskytovatelé akcí, riziko podvodu nebo zrušení akce a některé akce, které nelze vrátit.

Proto je důležité si před nákupem pečlivě přečíst podmínky akce, zkontrolovat recenze a hodnocení poskytovatele a v případě jakýchkoli problémů kontaktovat zákaznickou podporu Slevomat.cz.

SDÍLEJ KVALITU, AŤ SE TO DOZVÍ I TVOJE MÁMA:

PŘIDEJ KOMENTÁŘ