PRAHA 1. 10. 2020 Český retailer Footshop oznamuje svou doposud největší kolaboraci. Společně s adidasem vydali zbrusu novou podobu siluety Superstar, která letos slaví 50 let na trhu. Footshop je prvním obchodem ve střední Evropě, kterému se podařilo spojit se s tímto německým sportovním gigantem. Limitovanou kolekci kultovních tenisek, při jejichž výrobě se autoři inspirovali tradiční technikou modrotisku, si však do svého botníku přidá pouze 520 šťastlivců.
Footshop si s příchodem podzimu připisuje svůj zatím největší úspěch na poli kolaborací se světoznámými brandy. Jako jedinému retaileru ve střední Evropě se mu totiž podařilo spojit síly s adidasem a vytvořit společnou botu. Pro svou limitovanou kolekci navíc zvolili proslulou siluetu Superstar, která svět baví už 50 let. „Tato kolaborace je pro nás jedním z největších milníků, kterého jsme mohli dosáhnout. Málokterému obchodu s teniskami se toto podaří uskutečnit do 10 let od založení. Jsme velmi pyšní, že právě s námi se adidas rozhodl vytvořit společné dílo, navíc na takto ikonickém modelu,” komentuje majitel Footshopu Peter Hajduček, který se v minulosti nechal několikrát slyšet, že právě spolupráce s touto sportovní značkou je velkou ambicí jeho obchodu.
Na novém provedení kultovní siluety Superstar spolupracoval Footshop s adidasem celé dva roky. Na teniskách se objevují elementy znázorňující hiking do přírody i moderní městskou dobu. Součástí jsou také vzory připomínající tradiční techniku modrotisku, jednoho z nejstarších způsobů potisku, který je dokonce zapsaný jako nehmotné dědictví UNESCO. „Jsem moc rád, že naše kolaborace po dvou letech spatří světlo světa. Šlo nám hlavně o to, abychom ukázali pevné základy naší spolupráce s firmou adidas. Proto využíváme klasickou siluetu ve spojení s tradiční technikou modrotisku, který je signifikantní pro všechny země, kde se nachází naše prodejny. Odkaz na tradice v moderním měřítku nám pomáhá vytvořit pevný základ komunikace a ukazuje tak klasickou techniku v netradičním zpracovávání,” uzavírá Peter Kováč, produktový manažer Footshopu.
Limitovaná kolekce Footshop x adidas Blueprinting vychází 10. října v počtu pouhých 520 kousků. Zájemci o tento unikátní model se před samotnou koupí nejdříve musí zúčastnit slosování. Každý pár bude mít své číslování, budoucí majitel tak bude vědět, kolikátý kus z kolekce zdobí jeho botník.
Více informací na www.footshop.com
Raffle na limitovanou kolekci Footshop x adidas Blueprinting na http://blueprinting.footshop.com/
O Footshopu:
Online obchod Footshop působí na sedmnácti trzích a s kamennými prodejnami ve čtyřech zemích je největší lokální hráč na poli streetwearu. S více než 630 tisíci followers na Instagramu patří Footshop mezi nejsledovanější firmy v České republice a na Slovensku. Footshop jako jediný na tuzemském trhu patří do rodiny adidas Consortium a přináší tak na lokální trh jak exkluzivní značky a modelové řady, tak velmi limitované kolekce té nejprestižnější modelové řady německého výrobce, jakou je například adidas Yeezy nebo kolekce japonské značky Y-3. Footshop si jako online retailer s kamennými prodejnami v Praze, Bratislavě, Budapešti a Bukurešti razí cestu do mezinárodních vod i díky spolupráci s módními návrháři či kreativci.